طبقه بندی ‏جفت ها‏یی از ‎‎p‎$‎‎‏$-گروه ها‎(با رویکردی تحلیلی ‏در طبقه بندی فیلیپ هال)

پایان نامه
چکیده

‏در سال ????فیلیپ هال مفهوم آیزوکلینیسم را به منظور طبقه بندی ‎$‎‎‎p‎$‎‎‏-گروه ها‏ی از مرتبه‏ ی‏ حداکثر ‎$‎‎‎p^5‎$‎‏ معرفی کرد. بر طبق این طبقه بندی تمام این گروه ها در ده خانواده آیزوکلینیکی قرار می گیرند. در این رساله ابتدا تمام خانواده هایی که حاوی حداقل یک حاصلضرب ‎‎‏پوچ توان از گروه های دوری هستند را مشخص می کنیم. سپس ساختار دقیق این حاصلضرب ها را در خانواده های مشخص شده تعیین می نمائیم. به علاوه مفهوم ‎$‎‎‎n‎$‎‎‏- آیزوکلینیسم برای جفت ها از گروه ها را تعریف کرده و آن را به عنوان مبنایی برای طبقه بندی جفت ها در نظر می گیریم. سپس به بررسی و استخراج برخی ویژگی های ساختاری ‎$‎‎‎n‎$‎-‏آیزوکلینیسم پرداخته و به کمک این ویژگی ها، طبقه بندی ‏کاملی از برخی جفت ها از ‎$‎‎‎p‎$‎‎‏-گروه ها ارائه خواهیم داد.

۱۵ صفحه ی اول

برای دانلود 15 صفحه اول باید عضویت طلایی داشته باشید

اگر عضو سایت هستید لطفا وارد حساب کاربری خود شوید

منابع مشابه

تحلیلی نو پیرامون گردشگری و جدیدترین طبقه بندی آن

صنعت گردشگری امروزه از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار شده است و به دلیل مزایایی که دارد توجه‌ اغلب دولتها و مسئولان ملی و محلی را به خود جلب کرده است. این صنعت دارای ارکان و انواع طبقه بند یهای گوناگونی است که با آنها مفهوم می یابد و بدون آنها در حقیقت واژه گردشگری بی معناست. ارکان این صنعت عبارتند از جاذبه‌های گردشگری، تسهیلات و خدمات گردشگری. از طرفی پیشنیاز دستیابی به هر نوع پیشرفت و توسعه ا...

متن کامل

درباره ی طبقه بندی p-گروه ها

در این پایان نامه به کمک مفاهیمی نظیر p-گروه های منظم و گروه های توانا،p-گروه ها راتا حد ایزوکلینیکی طبقه بندی خواهیم کرد.

15 صفحه اول

منابع من

با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید

ذخیره در منابع من قبلا به منابع من ذحیره شده

{@ msg_add @}


نوع سند: پایان نامه

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه فردوسی مشهد - دانشکده علوم ریاضی

میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com

copyright © 2015-2023